Mi-am facut blog

Mai 28, 2006

Mi-am facut Blog. Cu alte cuvinte am intrat in blogosfera.🙂

14 Responses to “Mi-am facut blog”

  1. licurici Says:

    ca sa vezi. ti-ai facut blog de ziua mea si ai ales acelasi template ca al meu. nu puteam sa nu remarc sincronicitatea.. sau ce-o fi…🙂

  2. costinoane Says:

    La multi ani atunci..se pare ca nu a fost doar o simpla zi de 28 mai🙂

  3. licurici Says:

    foarte multumesc🙂

  4. manoland Says:

    de ce ti-ai facut blog?

  5. costinoane Says:

    din mai multe motive:
    1. blogul e un prilej bun de a gandi ce se intampla in jurul meu, iar feedback-ul e esential.
    2. simt nevoia sa ma conving de unele lucruri scrindu-le ,imi fac o ordine in minte. Sunt unele idei pe care nu le am finalizate, insa scriindu-le ma concentrez si mai puternic. De obicei nu prea am timp si nu am nici cu cine sa discut asemenea probleme.
    3. prin scriitura mea, incer sa ma conving si sa conving.

  6. manoland Says:

    mersi de raspuns, extrem de intim. de ce ai ales fac. de comunicare? se „pupa” ceea ce asteptai cu ceea ce ai gasit?

  7. costinoane Says:

    Am ales facultatea de comunicare, pentru ca am simtit ca pot sa excelez in domeniul asta. Ma straduiesc..
    De ce am ales Fac de Comunicare Si Relatii Publice „David Ogilvy”, SNSPA pentru ca a fost singura facultate care a stiut sa se „vanda” cel mai bine, din lista de facultati cautate de mine. Am simtit un oarecare curent occidental in ea, atunci.
    Sunt destule cursuri pe care nu le-am inteles ce cauta in programa facultatii, profesori care mi-au displacut si cu care nu am putut fi de acord, dar sicer am descoperit si putin profesori, care in primul rand sunt specilaisti veniti din industrie, si apoi si profesori.
    Cu regret marturisesc, ca facultatea continua sa nu se mai „pupe” cu mine..si nici eu cu ea. Pacat.

  8. manoland Says:

    inseamna ca si aici publicitatea deformeaza calitatile „detergentului”. cam nasol daca cea mai buna scoala de acest gen din Ro e partial doar o imagine, un concept golit de continut.

    cum sta, macar din auzite, la nivel de master si doctorat? am multi amici ce se gandesc sa faca un master acolo, chiar daca „la baza” au facut altceva.

  9. costinoane Says:

    Daca as fi sa aleg din nou o facultate, as alege-o tot pe asta. Am auzit si eu, ca masterul e foarte cautat la noi. Mi-e greu sa-ti spun de ce? ar trebuie sa vad ce se intampla si la celalate facultati ca sa ma pronunt.

    Daca vrei sa stii parerea mea, i don’t give a fuck pt mastere. Cica acolo e specializarea. Pai in facultate ce mai faci??. Aaaa.. specilizarea incepe spre sfrasitul facultatii, dar continua si la master. Are vreo logica??
    De cand cu noul sitem de 3 ani, aproape ca ajuns obligatoriu…adica tot 5 ani. Are vreo logica??
    Daca ma poti ajuta, te rog.

  10. manoland Says:

    da, am norocul ca am fost implicat la nivel international in probleme de educatie medicala, incluzand si procesul Bolognia. pe scurt, ca sa nu te plictisesc, s-a mutat accentul specializarii de pe facultate (unde oricum se faceau de toate si deci nimic cum trebuie) pe master si apoi doctorat. modelul a cam fost preluat de la americani, dar europenizat si a fost un compromis pentru uniformizarea educatiei la nivel european.

    din pacate, asa cum ne-am obisnuit, la noi a fost preluata forma, dar fondul l-au lasat pe jos din tren. teoretic, in cei 3 ani de facultate, ar trebui sa faci partea generala a pregatirii tale, care sa iti dea posibilitatea unei alegeri informate asupra a ceea ce vrei sa faci mai amanunt, adica specializare in cadrul masterului.

    confuzia vine din multe lucruri. la noi au fost introduse mastere inainte de aplicarea Bologna, dar erau la fel, forme fara fond; se repetau lucruri facute in facultate, focusarea era si ea aproximativa.

    norocul tau si al generatiilor care au inceput pe 3 ani se numeste UE. mai precis, daca lucrurile merg bine, veti putea concura la mastere cu ceilalti europeni la universitatile lor. nu se va intampla asa imediat, dar nu trebuie sa disperi.

    ca sfat, ti-as sugera sa te gandesti bine la ceea ce vrei sa faci dupa 3+2 si sa iti alegi masterul in consecinta. daca la noi inca se poate sa faci constructii 3 ani si apoi un master de comunicare la SNSPA, nu va mai tine figura, decat daca vrei sa il platesti. mai mult, cauta pe site-urile universitatilor europene (si nu doar, US e doar peste ocean) date despre programele lor de master. timpul trece repede si voi veti concura pe piata UE, nu doar pe cea europeana. iar daca te gandesti ca nu va veni englezul sa aplice pentru post in Ro, mai gandeste-te ca sunt si letoni, unguri si bulgari in UE.

    pentru alte detalii despre procesul Bologna, oricand, cu draga inima.

  11. Oane Costin Says:

    iti multumesc mult, pentru informatii.

  12. manoland Says:

    cu placere.

    ma mira si ma intristeaza ca inca nu se explica cum trebuie ce inseamna noul sistem de invatamant si cum se „foloseste”.

    probabil ca se va merge in continuare pe legea junglei, cine supravietuieste, bine, cine nu… nici la capsuni nu va mai putea merge din 2007.

    o alta semi-prostie este limitarea doctoratului la 2 ani in acest sistem. inteleg ca in putine domenii e necesara o cercetare de lunga durata, dar totusi, sistemului bologna se supun si cei de la fizica, chimie, biologie, arheologie etc.

    nu stiu daca ai avut sau vei avea curs cu Bogdan Teodorescu, dar sunt curios cum e cursul lui?

  13. Dil Okulu Says:

    does anyone knows if there is any other information about this subject in other languages?


Lasă un răspuns

