I passed my first exam! Intensive Dutch

Martie 20, 2008

“Here we certifity that

Costin Oane

Erasmus student from SNSPA, “College of communication and Public Relations”, Bucharest

Followed the EILC course between 28/01/08 and 15/02/08 totalising 60 hours of language tuition and including cultural activities, sat an oral and written exam and passed the test successfully.”


My mark is: B

5 Responses to “I passed my first exam! Intensive Dutch”

  1. psraluca Says:

    congrats….beibi

    cand dai de baut????

  2. lanphuong Says:

    Where we tonight shall camp?….The top blogs of the day. the newest report , see and reply me some comments. Thanks.

  3. diogene73 Says:

    Felicitări! Să-auzim cît mai curînd si de patagoneză !
    Apropos, am şi eu vreo 60,000 de ore de privit la tv. olandeze, unde-mi pot lua diploma ?

  4. Diana Says:

    Hey Costin! Se pare ca ne-am luat certificatele de olandeza cam in acelasi timp🙂 O singura curiozitate am… Cum ti se pare pronuntia si mai ales, esti nevoit sa folosesti ‘g’-ul ala enervant? let me know

  5. costinoane Says:

    Bravo Diana.
    Bai am invatat olandeza pentru ca am fost nevoit. Si m-am straduit sa o invat ca sa trec examnenul.

    Dar sa fiu sincer, nu-mi place deloc olandeza. E cam stricata. Iar faza cu „g”-ul nici pana acum nu m-am obisnuit foarte bine.

    Bine ca am terminat cu examenul asta. M-a cam stresat, dar in final a fost ok.

    Nu prea am nevoie asa mare de olandeza pe aici. Toata lumea vorbeste engleza fluent. Prefer engleza.

    Te-am salut Diana si bafta multa.


Lasă un răspuns

